Anmod om returnering
Du er altid velkommen til at returnere dit køb. Din tilfredshed er vores højeste prioritet, og vi vil gøre vores bedste for at hjælpe dig med denne proces.
Returnering.
Når du har givet os besked om, at du vil fortryde dit køb, har du 30 dage til at sende varen tilbage til os. Det er gratis at benytte vores returlabel. Husk det er dig der hæfter, hvis der opstår en skade under transporten.
Varens stand, når du sender den retur.
Hvis varen har mistet værdi, og det skyldes at du har brugt den på en anden måde, end hvad der var nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde den fungerer, kan du kun få en del af købsbeløbet tilbage. Beløbet du kan få tilbage afhænger af varens handelsmæssige værdi. (Såfremt der er tegn på, at varen har været i brug i et sådan omfang, at slitagen har reduceret produktets værdi, mister kunden sin returret)
Vi anbefaler, at du sender varerne retur i den originale emballage. Hvis den originale emballage mangler, kan det muligvis, medføre en værdi forringelse af varen.
For at lette din returnering bedes du følge disse trin: Klik her for at anmode om returnering.
- Angiv den mail som du har brugt til at bestille din ordre, og herefter vil du modtage en sekscifret bekræftelseskode i mailen for at oprette en returneringsanmodning.
- Klik på den ordre, du vil sende anmodningen om returnering.
- Vælg en årsag til returneringen, og tilføj evt. en bemærkning til butikken.
- Klik på **Anmod om returnering**. Hvis din anmodning om returnering godkendes, vil du modtage en mail med leveringsinstruktioner.
- Pak varen forsvarligt ind i den originale emballage.
- Anvend returlabel fra PostNord (som du modtog med pakken). Pakken sendes til følgende adresse: Renato Copenhagen ApS, Klausdalsbrovej 92, 2860 Søborg.
- Når vi har modtaget din returnering og har kontrolleret varen, vil vi behandle din anmodning om tilbagebetaling eller ombytning i overensstemmelse med vores returneringspolitik.
Vi forstår, at der kan være mange grunde til at returnere et køb, og vi værdsætter din feedback og støtte meget højt. Vi er her for at sikre, at din oplevelse med os er så positiv som muligt.
Hvis du har yderligere spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores kundeservice når som helst. Vi er klar til at hjælpe dig.
Med venlig hilsen,
Renato Copenhagen
Kundeservice Teamet
Mail: Salg@renatocopenhagen.dk